Dostava in vračila

Dostava

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi so 3 delovni dnevi za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba ne določa drugače. Kupljene izdelke v naši spletni trgovini pošiljamo tudi na dostavne naslove po Hrvaški, v tem primeru veljajo daljši dostavni roki (4 - 7 delovnih dni). Vsak izdelek iz spletne trgovine Posebni junaki, ki je na zalogi, je dostopen v razumnem roku.

Kupljeno blago vam bomo dostavili preko Pošte Slovenije. Cena dostave po Sloveniji znaša 4,90 EUR z DDV. Cena dostave na Hrvaško prav tako znaša 4,90 EUR z DDV.

Kupec lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebno, na naslovu podjetja FLIS SPECIAL d.o.o., Tržaška ul.23, 3000 Celje; v tem primeru se ne plača poštnih stroškov ali

  • z dostavno službo, v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški.

 

Vračila

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni odstopi od pogodbe. V tem primeru kupec podjetju na njegov elektronski naslov info@posebnijunaki.si nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo lahko najdete TUKAJ.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju FLIS SPECIAL d.o.o. vrniti kupljen izdelek na naslov: FLIS SPECIAL d.o.o., Tržaška ulica 23, 3000 Celje, Slovenija. Strošek vrnitve bremeni kupca. Kupec vrne izdelek nepoškodovan, neuporabljen, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Vračilu blaga se priloži račun ter številka transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Vračilo kupnine bomo opravili v 14 dneh od prejema vrnjenega izdelka. 

V primeru, da je bila ob nakupu uporabljena koda promocijskega popusta ali koda darilne kartice, se na TRR kupca vrne plačani znesek kupnine, kupcu pa se posreduje nova koda promocijskega popusta oziroma darilne kartice.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Izdelek nam dostavite v pregled. Zraven pa naprošamo da priložite kopijo računa za povrnitev stroškov odpošiljanja paketa na naš naslov.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek s stvarno napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Stvarna napaka se šteje kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Normalna obraba izdelka se ne šteje za stvarno napako.

Mehansko poškodovani čevlji npr. od plazenja, uporabe športnih rekvizitov, ipd. niso razlog za reklamacijo. 

OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE



Posebni junaki © 2020 Vse pravice pridržane